تهران فایل

۶۶ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
گزارش

کارآموزی در معدن سنگ حوض ماهی اصفهان

فرمت فایل : Word

تعداد صفحات : 31

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

تاریخچه -نوع محصول - نام واحدهای مختلف 3

واحد سنگ بری 4

سنگ شکن 6

آپرون فیدر 9

نوار نقاله 10

سیستم غبار گیر (هیدروسیکلون) 13

تله شکن 15

طرح ریزی و تحقیق سیستم کنترل و برقی معدن 17

کار اتاق سیستم کنترل اولیه 27



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات188

پیشگفتار:
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دگرگونی عمیقی در نظام حقوقی و به ویژه قوانین کیفری بوجود آمده و در جهت انطباق تام احکام قضایی با موازین شرعی تلاشهایی انجام گرفته است. این تغییر و تحول، بیشتر حوزة کیفری را دربرمی گیرد و بنابراین با توجه به تحولات اخیر، پژوهش و تحقیقات گسترده ای را در شناخت و تعیین عناصر و اجزاء متشکله اعمال جزای طلب می نماید. از جملة این اعمال جزایی، قتل عمدی می باشد که البته قدمتی به اندازة تاریخ زندگی انسان بر این کرة خاکی دارد.
نخستین بار قابیل، هابیل را به قتل رساند و بذر کینه و شرارت را در زمین افشاند و از آن پس نیز همچنان قتل و کشتار به دلایل و انگیزه های مختلف و با روشهای گوناگون ادامه داشته و از این پس نیز ادامه خواهد داشت.
گاه به گاه، جراید خبر از قتل دهها انسان بی گناه توسط قاتلینی را می دهند که با زبردستی و مهارت تمام و روشهای اعجاب انگیز، قربانیان خود را به قتل رسانده، و اجساد آنها را تکه تکه نموده اند. تا اینکه بعد از مدتها، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری آنها شده است. در این گونه موارد، احساس ترس و ناامنی جامعه را فراگرفته، احساسات و عواطف مردم، شدیداً جریحه دار شده و یک صدا خواهان مجازات سریع و بی قید و شرط جانی می شوند. با توجه به تأثیرات نامطلوب این جرم را سلب امنیت و آرامش جامعه و برهم زدن نظم عمومی از گذشته های دور تاکنون همواره شدیدترین مجازاتها برای قتل عمدی پیش بینی شده است. در دین مبین اسلام، علاوه بر تعیین مجازات قصاص برای قاتلین، قتل نفس از گناهان کبیره به شمار آمده و خدای تعالی در قرآن کریم، از جمله در سورة مبارکه « نساء» آیة (93) بطور صریح وعدة عذاب داده است و می فرماید:« و من یقتل مؤمناً متعمداً فجزاؤه جهنم خالداً فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعدله عذاباً عظیما» .
در آیات دیگری نیز به اهمیت قتل عمدی پرداخته شده است و روایات متعددی نیز در خصوص قتل و ضمانت اجرای آن وجود دارد.
با عنایت به اهمیت قتل عمدی که شدیدترین جرم علیه تمامیت جسمانی اشخاص می باشد. و اهمیت رکن روانی از بین عناصر سه گانه جرم، که مرتکب قتل نیز باید واجد آن بوده باشد تا قابل سرزنش بوده و مستوجب قصاص گردد. و عنایت به این مطلب که قتل عمدی از زمره جرایمی است که عنصر مادی آن مقید به قید نتیجه (سلب حیات) است و در چنین جرایمی، وجود سوءنیت عام و سوء نیت خاص در ذهنیت مرتکب لازم است و مرتکب قتل، باید قصد فعل و قصد نتیجه داشته باشد تا عملش عمدی تلقی گردد. صرف نظر از اینکه شخصیت و هویت مجنی علیه تأثیری در ماهیت قضیه نداشته باشد.
لیکن مقنن در ماده 206 قانون مجازات اسلامی که احکام و مقررات کلی مربوط به قتل عمدی را بیان نموده است. اولاً، قتل شخص معین را دربند « الف» لازمة قتل عمدی دانسته است. ثانیاً، در بند « ب و ج» سوءنیت خاص را در ذهنیت مرتکب قتل عمدی ضروری ندانسته است. ثالثاً، کیفیت علم مرتکب به کشنده بودن عمل در بند « ب» مشخص نشده است، رابعاً، کیفیت آگاهی مرتکب به وضعیت مجنی علیه در بند « ج» مبهم است.
با عنایت به اهمیت موضوع که از دقت در مطالعات فوق الذکر آشکار می گردد و تحولی که در زمینة قوانین و مقررات جزایی، همچون دیگر بخشهای جامعه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمده و مسائل بدیع و جدیدی که در این زمینه مطرح گشته و لزوم کنکاش و تحقیق در این خصوص، موضوع رسالة خود را « بررسی تطبیقی قتل قتل عمد با فعل نوعاً کشنده (بند ب ماده 206) با حقوق انگلیس انتخاب نمودم.

مقدمه :
بطور کلی قتل نفس در حقوق داخلی به چهار دسته تقسیم می گردد:
1- عمد
2- شبه عمد
3- خطای محض
4- غیرعمد ( بر اثر عدم رعایت نظامات و مقررات).
اما در حقوق خارجی عمدتاً قتل را به عمدی یا غیرعمدی تقسیم می نمایند. در حقوق داخلی قتل عمدی نیز انواع مختلفی دارد. در قوانین قبل از انقلاب اسلامی ایران، قتل عمد به دو دسته تقسیم می گردید اوّل ـ قتل با قصد قتل ، دوّم قتل بدون قصد قتل ولی با آلت قتاله (موضوع مواد 170 و 171 قانون مجازات عمومی سابق). پس از انقلاب بدلیل برگرفته شدن قانون از فقه، قتل عمدی به سه نوع تقسیم گردید:
1- قتل عمد با قصد قتل
2- قتل عمد بدون قصد قتل ولی با کار نوعاً کشنده
3- قتل عمد بدون قصد قتل و بدون اینکه کار نوعاً کشنده باشد؛
اما آن کار براثر شخصیت بزه دیده، کشنده محسوب می گردد. در حقوق انگلیس قتل عمد صراحتاً در قوانین به دو نوع جداگانه تقسیم نشده است. امّا مفهوم سبق تصمیم سوء را چنان نفسیر می نمایند که مواردی از قبیل قتل با آلت قتاله یا قتل با فعل نوعاً کشنده را نیز شامل می گردد.
آنچه که مورد بررسی در این پایان نامه قرار می گیرد عمدتاً قتل عمدی با فعل نوعاً کشنده است. عمدة مباحث بر روی قتل عمدی با فعل نوعاً کشنده در حقوق داخلی است امّا تا آنجا که توان بررسی بوده در هر زمینه بحث حقوق تطبیقی نیز اضافه گردیده است. در این پایان نامه به چند سؤال اساسی پاسخ داده خواهد شد:
1- انواع قصد چیست؟
2- انواع قتل عمدی به جهت وجود هر یک از انواع قصود سه گانة فوق
3- مفهوم آلت قتاله چیست؟
4- مفهوم فعل نوعاً کشنده چیست؟
5- فعل نوعاً کشنده چه نوع ضابطه ای است (عینی یا ذهنی)؟
6- قتل عمدی با فعل نوعاً کشنده ماهیتاً عمد است یا در حکم عمد؟
7- به مواد قانون مجازات اسلامی در این زمینه چه ایراداتی وارد است؟
8- آیا ترک فعل می تواند عنصر مادی چنین قتلی واقع گردد؟
9- منظور از عنصر معنوی مختلط در چنین قتلی چیست؟
10- موارد مشابه در حقوق داخلی و خارجی چه مواردی است و چه تفاوتهایی با قتل عمدی با فعل نوعاً کشنده دارد؟
11- با بررسی حقوق داخلی و خارجی جهت اصلاح قانون چه پیشنهاداتی می توان ارائه نمود؟
برای اولین بار در حقوق داخلی، قتل عمدی با آلت قتاله در قسمت دوّم ماده 171 ق.م.ع مصوب 1304 مورد تصویب قرار گرفت. ماده 171 مقرر می داشت « هر کس عمداً به دیگری جرح یا ضربی وارد آورد که منتهی به فوت مجنی علیه گردد بدون اینکه مرتکب، قصد کشتن را داشته باشد به حبس با اعمال شاقه از سه تا دو سال محکوم خواهد شد؛ مشروط براینکه آلتی که استعمال شده است قتاله نباشد و اگر آلت قتاله باشد مرتکب در حکم قاتل عمدی است» . امّا راجع به اینکه منظور از آلت قتاله چیست میان حقوقدانان و رویه قضایی آن زمان اختلاف نظر بود. عده ای معتقد بودند که منظور از آلت قتاله یا ذاتاً قتاله است و یا به اعتبار محل اصابت و برخی آلت قتاله را صرفاً در مواردی که ذاتاً قتاله بود می پذیرفتند. همین اختلافات در رویه قضایی نیز وجود داشت که موضوع در هیئت عمومی مطرح شد و نظریه اول مورد تأیید واقع گردید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه16

فهرست مطالب

نظری به اقتصاد اسلامی:

الف ـ تولید و مباحث مربوط به آن : در این مبحث به ذکر دو نمونه اکتفا می&zwnj کنیم:

ب : توزیع

2 ـ مصرف&zwnj های ضد ارزشی :

د ـ رشد

1 ـ اقتصاد مورد علاقه انسانها:

کسانی که فکر می&zwnj کنند مسائل زندگی از یکدیگر جداست و هر چیزی یک مرز و قلمروی خاصی دارد و هر گوشه&zwnj ای و قسمتی از زندگی بشر به یک شی ءِ بخصوص تعلق دارد تعجب و یا احیاناً انکار می&zwnj کنند که کسی مأله&zwnj ای به نام مسائل اقتصادی در قرآن طرح کند زیرا به عقیده اینها هر یک از اسلام و اقتصاد یک مسأله جداگانه است، اسلام به عنوان یک دین برای خودش و اقتصاد به عنوان یک علم برای خودش اسلام قلمرویی دارد و اقتصاد قلمروی دیگر . اما نکته این است که مسائل زندگی را نباید مجرد فرض کرد. صلاح و فساد در هر یک از شؤن زندگی در سایر شئون مؤثر است . نظام ارزشی اسلام، خوشبختی دنیا و&zwnj آخرت انسان را به طور همزمان مورد توجه قرار داده و دنیا را مزرعه آخرت معرفی نموده است . بر این مبنا به هر رفتار اقتصادی مفید که در حوزة ارزش&zwnj های اسلامی مجاز باشد، انجام آن مطلوب و شایسته است .

مدلها و الگوهای اقتصادی از آن جا که به شدت تابع شرایط زمانی و مکانی می باشد، قابل تجویز و ارائه به طور کلی از سوی مکتب اسلام نبوده است . اما قوانین ثابت و همیشگی حاکم بر آنها ، در منابع اسلامی بیان شده&zwnj اند . این مقاله تحقیقی در جهت شناخت آموزه&zwnj های اقتصادی قرآن می&zwnj باشد.

نظر قرآن راجع به ثروت : ما آنگاه که می&zwnj خواهیم نظری به ایده&zwnj های اقتصادی قرآن بیفکنیم اول باید ببینیم نظر قرآن دربارة ثروت و مال چیست؟ ممکن است کسی بپندارد که قرآن اساساً ثروت را مطرود و به عنوان یک امر پلید و دورانداختنی می&zwnj شناسد اما چیزی که پلید و مطرود باشد دیگر مقررتی نمی&zwnj تواند داشته باشد. که آن چیز را بدست نیاورید، دست به آن نزنید، استفاده نکنید. همچنانکه دربارة&zwnj مشروب چنین مقرراتی آمده است : لَعَنَ الله بایغها و مًشْتَریها و آکِلَ ثَمَنها و ساقیها و شاربها .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه26

فهرست مطالب

1-4- نمایندگی شبکه

4-دستور العمل شبکه مونتاژ

1-2-4 تقاضای داخلی :

2-4 علائم مرحله وفرضیه ها

2-2-4 زمان سرویس تضمین شده

1-3-4 فرمول برنامه ریزی پویا

3-4 رویه راه حل

-5-3 هزینه ذخیزه اطمینان ( موجودی ، احتیاطی )

بارکود ، ذخیره احتیاطی در مرحله آخر کنترل شده است ، بعد فعالیت فرآیندش رخ داده است . بنابراین ، ارزش یک واحد موجودی در مرحله برابر است با هزینه تجمعی تولید در مرحله . مورد انتظار است که هزینه ذخیره اطمینان در مرحله است جائیکه کنترل کردن هزینه کم را نشان می دهد .

2-5-3 خط مستقیم هزینه موجودی کالا

برای تعیین هزینه مستقیم موجودی در مرحله ما موجودی مورد انتظار که با هزینه متوسط تولید در مرحله را ضرب می کنیم . دو برابر هزینه تخمینی در زیرنشان داده شده است .

(فرمول 12)

3-5-3 هزینه کالاهای فروخته شده

هزینه کالاهای فروخته شده نشانگر هزینه کل همه واحدهایی است که به مشتریان طی یک برنامه زمانی مشخص تحویل داده شده است . بطور خاص ، فاصله زمانی یکسال است . هزینه کالاهای فروخته شده با ضرب آیتم آخر تقاضا سالانه در آیتم آخر هزینه ساخت تعیین می شود .

سنجشی است که الگوهای اصلی واحد را به منافع فاصله زمانی شرکتها تبدیل می کند . سنجشی است که بیان می کند (13) در واحدهای مشابه مثل 11 و 12 است . به خاطر داشته باشید که نمونه یک واحد اصلی است که در همه مراحل متداول و معمول است . برای مثال زمان نمونه اصلی یک روز است و فرجه بهره شرکت یکسال است سپس ماه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:17

فهرست مطالب

فردوسی

شواهدی از گلستان

شواهدی از بوستان

حافظ می گوید

وقتی به دوران هزار ساله نظم و نثر ادبی کشورمان بنگریم،می&zwnj بینیم که شوق تأدب و تخلق به آداب قرآنی در ادبیات فارسی مشاهده می&zwnj شود.

در شعر شاعر حماسه سرای فارسی زبان، ابو القاسم فردوسی، با زیباترین زبان و رساترین بیان، برخی از ایات و احادیث به کار رفته است.

فردوسی، حدیث شریف « انا مدینة العلم و علی بابها» را این گونه بیان می&zwnj کند:

که من شهر علمم، علیم درست درست این سخن گفت،پیغمبرست

تو گویی دو گوشم به آوای اوست گواهی دهم کاین سخن رای اوست

این بیت&zwnj ها،نشانگر ارادت و باور راسخ شاعر به خاندان نبوت و امامت می&zwnj باشد که پس از گذشت چند قرن،این گونه حکیمانه و عاشقانه شهادت می دهد که این کلام گهربار از پیامبر اکرم(ص) است.

مولانا:مجموعه اندیشه&zwnj ها، مضامین، باورها و الهام&zwnj های خود را به ایات مرتبط می سازد و می&zwnj گوید:

گر چه قرآن از لب پیغمبر است هر که گوید:« حق نگفت» او کافر است

مولوی معتقد است که قرآن کریم،کامل ترین سخن حق بر زبان بنده است که از سوی خداوند بر پیامبر(ص) نازل شده است و ساخته ذهن بشر نیست و بیت یاد شده،اشاره دارد به ایات:

« الله نزل احسن الحدیث&hellip ؛خداوند بهترین و نیکوترین سخن را نازل کرد&hellip »

و ایه:&hellip بل هو الحق من ربک لتنذر قوما ما اتاهم من نذیر من قبلک&hellip ؛اما این سخن حق است از سوی پروردگارت،تا گروهی را انذار کنی که پیش از تو هیچ انذار کننده&zwnj ای برای آنان نیامده است&hellip (سوره سجده،ایه 3)

به نمونه&zwnj های دیگر شعرهای مولوی که الهام گرفته از ایات قرآن و احادیث است،به طور مختصر اشاره می&zwnj شود:

گفت پیغمبر که هر که سر نهفت زود گـردد بر مـراد خـویـش جفت

این بیت اشاره دارد به حدیث نبوی« استعینوا علی قضاء الحوائج بالکتمان فان کل ذی نعمة محسود؛نیازها و حاجت های نیازمندان را در پنهانی بر طرف کنید؛زیرا هر صاحب نعمتی مورد حسادت قرار می گیرد» .

نیکوان را، هست میراث از خوشاب آن چه میراث است اورثنا الکتاب

اشاره به ایهثم اورثنا الکتاب الذین اصطفینا من عبادنا؛سپس، بندگان برگزیده خود را وارث علم قرآن قرار دادیم.(سوره فاطر،ایه 32)



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مسابقه رمضان

    1 .  مسابقه روزانه در ربات تلگرام: هرشب راس ساعت 22 یک حدیث در ربات تلگرام به آدرس   https://telegram.me/h_ramazan_botبارگزاری می ­شود که بعد از انتخاب حدیث روز و نمایان شدن فایل­ های متنی، صوتی و تصویری آن، می ­توانید به سوال مطرح شده در همین بخش پاسخ بدهید.     2 .  مسابقه روزانه در سایت: هرشب راس ساعت 21 یک حدیث در سایت حدیث رمضان به نشانیwww.h-ramazan.com   بارگزاری می­ شود که شما با وارد شدن به منوی «شرکت در مسابقه روزانه» به فایل­ های متنی، صوتی و تصویری دسترسی پیدا کرده و به آن سوال پاسخ دهید.
  • فراموش نکنید که برای دسترسی به احادیث روزهای گذشته، می­ توانید به منوی «آرشیو احادیث» مراجعه کرده و تنها، احادیث را مطالعه نمایید.
    3 .  مسابقه پایانی: این مسابقه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می­ شود. تاریخ شروع این بخش از مسابقه 12تیرماه (26رمضان) و اتمام مهلت شرکت در آن 18تیرماه (3شوال) ـ به مدّت یک هفته ـ خواهد بود.  
  • فراموش نکنید! برای شرکت در مسابقه پایانی، تنها و تنها باید از طریق سایت اقدام کنید و ربات تلگرام در بخش مسابقه پایانی غیرفعال است.
  • دسترسی به احادیث برای شرکت در مسابقه­ ی پایانی، از طریق مطالعه ­ی احادیث در منوی«آرشیو احادیث» امکان ­پذیر می ­باشد.
  • در مسابقه­ ی پایانی 24سوال مطرح خواهد شد و سوالات مسابقه ­ی پایانی، به گونه­ ای طراحی شده که از همان 24حدیث در مسابقه روزانه بوده و شماره­ ی هر سوال، منطبق با حدیث آن روز می­ باشد. (مثال: سوال شماره یک از حدیث روز اوّل)
     1.  مهلت پاسخ­ گویی مسابقه روزانه در ربات تلگرام: شما می ­توانید از زمان بارگذاری هر حدیث ـ ساعت21 ـ تا بیست و چهارساعت بعد یعنی ساعت 21 شب بعد در مسابقه شرکت کنید. نشانی ربات تلگرام: H_ramazan_bot     2 .  مسابقه روزانه در سایت: شما می­توانید از زمان بارگذاری هر حدیث ـ ساعت21 ـ تا بیست و چهارساعت بعد یعنی ساعت 21 شب بعد در مسابقه شرکت کنید. نشانی صفحه شرکت در مسابقه روزانه سایت: www.h-ramazan.com/4     3 .  مسابقه پایانی: زمان شروع این بخش از مسابقه از ساعت بیست و یک 12تیرماه (26رمضان) و اتمام مهلت شرکت در آن ساعت بیست و یک 18تیرماه (3شوال) ـ به مدّت یک هفته ـ خواهد بود.     1 .  برندگان مسابقه روزانه ربات تلگرام: هر روز ساعت 12 به قید قرعه به دونفر از شرکت­ کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند، جایزه­ ی نقدی 500000هزارریالی اهداء می ­شود. برندگان این مسابقه در ربات معرفی می­ شوند.     2 .  برندگان مسابقه روزانه سایت: هر روز ساعت 12 به قید قرعه به دونفر از شرکت­ کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند، جایزه­ ی نقدی 500000هزارریالی اهداء می­ شود. برندگان این مسابقه در سایت معرفی می ­شوند.     3 .  برندگان مسابقه پایانی: بعد از اتمام مسابقه­ ی پایانی در روز 18تیرماه تعداد برندگان و جوایز آن­ ها اعلام خواهد شد. جوایز درنظرگرفته شده برای شرکت­ کنندگان در این بخش، شامل: سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس، سکه بهار آزادی، لوازم خانگی و... می­ شود.          



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

فهرست مطالب

ناسپاسی قوم عاد

هودعلیه السلام و اتهام دیوانگی!

عذاب قوم هود

معنای اسم :هود =هدایت یافته(در زبان عبری نام آن حضرت عابر است).

پدر: شالخ.

مادر: بکیه

تاریخ ولادت:۲۶۴۸سال بعد از هبوت آدم

مدت عمر:۴۶۰سال

بعثت: برای هدایت قوم عاد مبعوث شد.

محل دفن:نجف اشرف در عراق

بروایتی نسب آن حضرت:هود بن شالخ بن ارفشخد بن سام بن نوح(ع).

تعداد فرزندان: آن حضرت3 پسر داشت.

مختصری از زندگینامه:

خداوند حضرت هود را برای هدایت قوم عاد مبعوث گردانید آن حضرت قوم خود را موعظه میکرد و فرمود:

ای قوم،اکنون من پیغمبر خدا هستم وبه راستی آمده ام ،تاشمارا به پرستش خدای یگانه دعوت کنم. ای مردم،بت پرستی را رها کنید تا سعادتمند شوید.آن قوم چون این سخنان را شنیدند،برسر وی ریختند واو را سخت زدند،بطوری که بی هوش شد.بعد از این واقعه باز هم از سوی خدا ندا رسید،که قوم خود را موعظه کن،به درستی که ما تورا فراموش نخواهیم کرد.حضرت هود دوباره مردم را به خدا پرستی دعوت کرد.

ولی آنها ایمان نیاوردند وسر انجام به خاطر بی ایمانی مورد خشم خداوند قرار گرفتند ودر اثر وزش بادهای مسموم همه بجز گروه مومنین هلاک شدند.

فهرست سورههایی که نام هود(ع)در آنها ذکر شده است:اعراف، هود، شعراء



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:28

فهرست و توضیحات:

تاریخچه زبان دلفی

سال 1996 - Delphi2

یک سال بعد Delphi2 تمام مزایای نسخه قبلی را تحت سیستم های جدید 32 بیتی (Windows 95,Windows NT) ارائه داد. همچنین Delphi2 با ارائه خصوصیات اضافه و کارکرد های قویتری نسبت به Delphi1 توانایی های خود را افزایش داد. (ازجمله ارائه کامپایلر 32 بیتی که سرعت بالایی به نرم افزار ها می بخشید، کتابخانه بزرگ و کاملی از اشیای مختلف، شیوه جدید و تکامل یافته ای برای اتصال به پایگاه های داده مختلف، ادیتور پیشرفته، پشتیبانی از OLE ، توانایی وراثت در فرمهای ویژوال و سازگاری با پروژه های 16 بیتی Delphi1 ). Delphi2 به معیاری برای سنجش و مقایسه همه ابزارهای توسعه نرم افزار در آن زمان تبدیل شد.

در آن زمان با ارائه سیستم 32 بیتی Windows95جهش بزرگی در سیستم عامل Windows رخ داد و Borland بسیار مشتاق بود که Delphi را به بهترین ابزار برنامه نویسی سیستم جدید تبدیل کند. نکته این که در آن زمان به منظور تاثیر در افکار عمومی و تاکید بر قدرت Delphi در سیستم عامل 32 بیتی قرار بود که نرم افزار با نام جدید Delphi32 به بازار عرضه شود ولی در آخرین مراحل به خاطر اینکه نشان دهند این زبان زبانی رشد یافته و تکامل یافته نسخه قبلی یعنی Delphi1 است نام Delphi2 را برای آن انتخاب کردند.

Microsoft تلاش کرد که با Visual Basic 4 با Delphi مقابله کند ولی از ابتدا کیفیت پایین آن و ضعف آن در انتقال برنامه های 16 بیتی به سیستم 32 بیتی و بروز اشکالات ساختاری در طراحی آن موجب شکست زودهنگام Visual Basic 4 شد. در این زمان هنوز تعداد زیادی از برنامه نویسان به Visual Basic وفادار بودند. Borland هنچنین روشها و ابزارهای قدرتمندی همچون PowerBuilder برای طراحی نرم افزار های Client/Server ارائه داد ولی Delphi هنوز آن قدر قدرتمند نشده بود که بتواند نرم افزارهایی که جایی در بین توسعه گران پیدا کرده اند را براندازد.

سال 1997 - Delphi3

از زمان تهیه و توسعه Delphi1 تیم توسعه Delphi در فکر گسترش و ایجاد یک زبان قدرتمند جهانی بود. برای Delphi2 این تیم تمام نیروی خود را صرف اعمال مربوط به انتقال تواناییها و کارکرد ها به سیستم 32 بیتی و همچنین اضافه کردن خصوصیات Client/Server و پایگاه داده کرد. در زمان تهیه Delphi3 تیم توسعه فرصت لازم برای گسترش مجموعه ابزار موجود را یافت و در این راستا کیفیت و کمیت ابزارهای Delphi بهبود یافت. به علاوه راه حل هایی برای مشکلات عمده و قدیمی برنامه نویسان تحت ویندوز ارائه شد. به ویژه استفاده از برخی فناوری های پیچیده و نا مفهوم (مثل COM و ActiveX وتوسعه نرم افزار های تحت Web وکنترل پایگاههای داده چند کاربره). روش نمایش کد برنامه همچنین توانایی کامل کردن خودکار کد (Code Completion) عملیات کد نویسی را راحت تر کرد. ضمن این که همچنان در بیشتر موارد اساس و متدولوژی برنامه نویسی مانند Delphi1 بود و بر پایبندی به قوانین اصولی Pascal تاکید می شد.

در این زمان رقابت شرکت های تولید کننده ابزار های برنامه نویسی بسیار تنگاتنگ شده بود. Microsoft با ارائه Visual Basic 5 به پیشرفت های خوبی دست یافت ازجمله پشتیبانی قوی از COM و ActiveX و ایجاد برخی خصوصیات و تغییرات کلیدی و اساسی در کامپایلر VB. ضمن این در همین سال Borland با پشتوانه قوی Delphi و با استفاده از ساختار موفق آن ابزارهای دیگری همچون Forte و BC++ Builder به بازار عرضه کرد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع :

دانلود فایل فلش فارسی تبلت پرستیژیو Prestigio PMP7880D3G ورژن v1.0.0 با لینک مستقیم

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه2

نکاتی در خصوص بهداشت و افزایش میزان تاثیر واکسیناسیون :

1 &ndash شستشو نمودن دست ها قبل از واکسناسیون

2- استفاده از دستکش ، ماسک ، عینک

3- شستشوی ابزار کار بعد از هر بار مصرف ( آب جوش )

4- تمیز نمودن محل واکسناسیون (جایگاه ) و بدن دام

5- واکسناسیون در محلی آرام و بدون رفت و آمد و عدم ایجاد گرد و غبار

6- مشخصات واکسن و شماره سریال آن را ثبت کنید .

7- به تاریخ تولید و انقضای واکسن توجه نمائید .

8- به منظور جابجایی ویال&zwnj های واکسن باید از فلاسک&zwnj های مخصوص استفاده شود .

9- هنگام خریداری و تحویل واکسن باید دز ویال&zwnj های آن با توجه به شرکت سازنده با دقت بررسی و تعیین گردد، زیرا در روز انجام واکسیناسیون تهیه واکسن مورد نیاز مشکل خواهد بود .

10- از سالم بودن یخچال و سردکننده واکسن از طریق دماسنج اطمینان حاصل کنید .

11- شیشه&zwnj ها و بطری&zwnj های حاوی واکسن را از نور آفتاب دور نگه دارید .

12- نگهداری واکسن باید در یخچال



دریافت‌فایل