تهران فایل

۶۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه23

فهرست مطالب

سیماى پیامبر اکرم(ص) در آئینه نهج&rlm البلاغه

ویژگیهاى اخلاقى آن حضرت&rlm :

زهد و پارسائى حضرت:

کار در منزل

رفتار پیامبر با خانواده

هر جامعه نیاز به الگویی دارد که شناخت آن ضرورى و لازم است، قرآن کریم برترین الگوى جامعه اسلامى را پیامبر اکرم(ص) معرفی کرده است، حضرت علی(ع) در خطبه هایی که در نهج البلاغه آمده، سیمایی از حضرت محمد(ص) را ارائه کرده است .این حادثه، بزرگترین حادثه تاریخ بشرى محسوب می شود، دلیل آن نیز حوادثى است که بدنبال حادثه ولادت آن حضرت اتفاق افتاد. با ولادت آن بزرگمرد عالم هستى، تمام بتهاى عالم سرنگون شده، طاق کسرى به لرزه افتاده، دریاچه ساوه که سالها مورد پرستش قرار مى&rlm گرفت به زمین فرو رفته و خشکید و آتشکده فارس که هزار سال خاموش نشده بود در آن شب به خاموشى گرائید، دانش کاهنان زائل شد و سحر ساحران بر باد رفت . این همه نشان از عظمت شخصیتى دارد که در چنین روزى به دنیا آمده است، لذا جا دارد جامعه اسلامى بیش از پیش با شخصیت او آشنا شده و خصلت&rlm هاى آن ح ضرت را الگو و سرمشق قرار دهند .

ضرورت شناخت آن حضرت&rlm

هر جامعه نیاز به الگو دارد که شناخت آن ضرورى و لازم است، قرآن کریم برترین الگوى جامعه اسلامى را پیامبر اکرم(ص)مى &rlm داند آنجا که مى&rlm فرماید: « ولکم فى رسول الله اسوة حسنة...؛ مسلماً براى شما در زندگى رسول&rlm خدا سرمشق نیکویى بود، براى آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد مى&rlm کنند>

بنابراین در هر زمان باید با توجه به نیازهاى ضرورى جامعه، ابعاد شخصیتى ختمى مرتبت مورد بررسى قرار گرفته و به جامعه عرضه شود .

به گزارش پایگاه پیامبر اعظم(ص)، حضرت على (ع) نیز بر این امر تأکید دارد آنجا که مى&rlm فرماید: « و لَقد کان فى رسول الله (ص) کاف لَک فى الاسوة، و دلیل لَک على ذم الدنیا و عیبها و کَثرة مخازیها و مساویها اذ قبضت عنه اطرافها و وطئت لغره



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در بین کارکنان شبکه بهداشت شهرستان پاسارگاد

چکیده

این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در کارکنان شبکه بهداشت شهر پاسارگاد به مرحله اجرا درآمده است. به منظور دسترسی به هدف فوق از ببن کارکنان 132 نفر به صورت تصادفی ساده برای پاسخگویی به پرسشنامه های تحقیق انتخاب شدند. در این پژوهش از سه پرسشنامه استفاده شد که عبارت بودند از پرسشنامه سبک هویت بروزنسکی (1989)، پرسشنامه هوش هیجانی بار آن (1997) و پرسشنامه رضایت شغلی اسمیت، کندال و هیولین (1969). داده های حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفت. نتیجه حاصله نشان داد که بین سبک های هویت، هوش هیجانی با رضایت شغلی رابطه معناداری وجود دارد، بین سبک های هویت با رضایت شغلی رابطه معنی داری وجود دارد، بین ابعاد هوش هیجانی بارضایت شغلی رابطه معناداری وجود دارد، سبک های هویت قادرند رضایت شغلی را پیش بینی نمایند، ابعاد هوش هیجانی قادرند رضایت شغلی را پیش¬ بینی نمایند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
  1. این مقاله ی منتخب دومین همایش ملی علمی-پژوهشی علوم تربیتی ، روانشناسی و مطالعات اجتماعی در 10 صفحه به صورت پیمایشی به بررسی جایگاه فرهنگ سازمانی در پیشگیری از وقوع جرم در اماکن ورزشی می پردازد. که به دانشجویان رشته های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مدیریت و علوم تربیتی پیشنهاد می شود.


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:13

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

سیاست گسترش ناتو به شرق و تاثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

ناتو پس از فروپاشی شوروی و پس از جنگ سرد نه تنها دچار فروپاشی نگردید،&zwnj بلکه قدرتمند شده و از لحاظ مأموریتی و جغرافیایی گسترش یافت. ناتو و اختصاصاً آمریکا به عنوان تنها ابرقدرت باقی مانده در پی آن بودند که از اتفاقاتی چون حادثه 11 سپتامبر، نهایت بهره را ببرند و با دستاویز قرار دادن تهدیدات امنیتی و تلاش برای خنثی نمودن تهدیدات وارد عمل شوند. اولویت های اولیه ی آمریکا مقابله با پیامدهای منفی و تنش های احتمالی پس از پایان جنگ سرد بود اما سیاست ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون تحت تأثیر برخی عوامل قرار گرفت که به تدریج بحث گسترش را به یک ضرورت مطلق مبدل کرد. حادثه 11 سپتامبر موجب شد تا تروریسم به عنوان مهمترین و کارآمدترین ابزار مداخله جویی در نظام نابسامان جهانی و در راستای تجدید و احیای هژمونی ایالات متحده و به تعبیری نهادینه کردن یک جانبه گرایی این کشور مورد استفاده قرار گیرد. ماهیت تهدیدات امنیتی، منجر به آن گردید که کارگزاران ناتو، علاوه بر تأمین ثبات و امنیت حوزه ی اروپا- آتلانتیک،&zwnj تأمین امنیت و ثبات حوزه های جغرافیایی همجوار را نیز در دستور کار اتحادیه قرار دهند از جمله موارد مخل امنیت بحران های منطقه ای،&zwnj بی ثباتی های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکثیر سلاح های کشتار جمعی،&zwnj تروریسم، جرائم سازمان یافته و ... می باشد. در این بین،&zwnj منطقه اوراسیا از مناطق محوری و اصلی جهان است. منطقه مزبور بیش از هفتاد درصد انرژی جهان را درخود جای داده است. علاوه بر منابع استراتژیک منطقه اوراسیا از گذشته ی دور به دلیل اولویت ژئولیتیک آن به عنوان هارتلند مدنظر بوده است. اوراسیا به لحاظ کنترل قطب های قدرت چون روسیه، چین،&zwnj هند و ... و بازار فروش محصولات غربی برای ناتو با محوریت آمریکا دارای ارزش زیادی است. به لحاظ آنچه ذکر گردید. ناتو با طرح موضوع امنیت و مشخصاً تروریسم که کشورهای جهان را تهدید می کند وارد عمل گردید طرح امنیت با موضوع گسترش ناتو جلوه ی عملی یافت. ناتو در پی تسخیر مناطق استراتژیک می باشند به بهانه های مختلف است. ناتو و نومحافظه کاران آمریکا با طرح مسائلی چون ترویج دموکراسی، طرح خاورمیانه بزرگ،&zwnj تغییر رژیم ها در چارچوب انقلاب های مخملی کوشش می کند بر منطقه سلطه ی کامل یابند. در تحقیق پیش رو درصدد برآمد که حرکت گسترش ناتو به شرق و تأثیرات سیاست یاد شده بر امنیت ملی ج.ا.ا را بررسی نماید. روش تحقیق با استمداد از نظریه امنیت تعاونی است. این نظریه در چهارمین حلقه خود یعنی ترویج ثبات در کشورهای مجاور قلمرو ناتو می باشد. در این بین مدیریت بحران به ابزارهای عملیاتی ناتو برای ترویج ثبات در خارج از حوزه سنتی ناتو مبدل گشتند. حضور نیروهای ناتو در اطراف مرزهای ج.ا.ایران منجمله در افغانستان،&zwnj عراق، آسیای مرکزی و قفقاز، &zwnj منطقه خلیج فارس و عضویت ترکیه در ناتو و همچنین تقاضای عضویت روسیه در ناتو،&zwnj هم مرز شدن این اتحادیه را با مرزهای کشورمان به بار آورده است که نهایتاً سیاست گسترش ناتو بی شک تأثیرات مستقیم امنیتی بر امنیت ملی ج.ا.ایران وارد کرده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

نقشه ی ژنتیکی انسان یا همان رشته DNA در حقیقت دستور ساختن یک انسان با تمام جزئیات است . یعنی یک دستور المعل کامل برای ساختن گونه انسانی ژنی های موجود در هر یک از 23 کروموزم انسانی می&zwnj تواند تاریخ نوع بشر و اجدادش را از ابتدا تا انتها باز گو کنند اولموس داروین ، دانشمند و پزشک بزرگ ( پدر بزرگ چارز داروین که نظریه تکامل را ارائه کرده است ) در سال 1794 گفته بود :
((&zwnj آیا امکان دارد که تنها یک نوع رشته زنده سبب تمام گونه های حیات آلی باشد ؟ ))
وجود چنین نظریه&zwnj ای در آن زمان تکان دهنده است نه تنها به خاطر این گونه که می گوید
همه ی جانداران از یک چیز سرچمه گرفته اند . بلکه به خاطر استفاده خارق العاده اش از لغت (( رشته )) چرا که تازه در قرن بیستم دانشمندان رمز حیات جانداران یعنی رشته DNA را کشف کردند .
دانشمندانی که DNA را کشف کردند و روش هایی را که به کار بردند و نحوه&zwnj ی همانند سازی DNA :
پیش از آن که جیمز واتسن و فرانسس کریک در سال 1953 ساختار مارپیچ دو رشته DNA را شناسایی کنند و ماهیت اسید نوکلئیکی ماده&zwnj ی ژنتیک مسلم شود یکی از مسائل بغرنج زیست شناسی این بود که ماده&zwnj ی ژنتیک چگونه عینا تا حدود زیادی تکثیر می&zwnj یابد .
شواهد فراوانی مبنی بر این است که همانند سازی ماده&zwnj ی ژنتیک به طور دقیق صورت می&zwnj گیرد وجود داشت ، پژوهشگران دریافته بودند که خواص سلول&zwnj های دختر پس از تقسیم سلول مادر مشابه یکدیگر و مشابه به خواص سلول مادر می&zwnj باشند به عنوان مثال اگر سلولی توانایی ساختن نوکلئوتیدتیمین را ندارد سلول&zwnj های حاصل از تقسیم آن نیز این توانایی را نخواهند داشت این می&zwnj رساند که اطلاعات ژنتیک لازم برای ساختن(( تیمین)) همان گونه که در ژنوم مادر بوده است ، تکثیر وبه سلول های دختر انتقال می&zwnj یابد دقیق بودن همانند سازی ماده&zwnj ی ژنتیک در سطح تولید مثل جانداران نیز مشهود است این که زاده&zwnj های اسب ، اسب هستند ونه جاندار دیگر ، تکثیر دقیق ماده&zwnj ی ژنتیک را می&zwnj سازد .
زیست شناسان سلول ها را واحد عقلانی می&zwnj دانند به این مفهوم که خواص پایدار آن بیهوده حفظ نمی&zwnj شوند . البته نیروی فکری در سلول وجود ندارد ، بلکه ریشه دیدگاه نقشی است که دانشمندان برای انتخاب طبیعی در تکامل قاعل هستند ،حفظ هر حالتی نیازمند مصرف انرژی است و انرژی بیهوده مصرف نمی شود .
اگر جاندارانی انرژی را بیهوده صرف کننده جانداران دیگر که مقتصدانه تر عمل می کنند ، در رقابت برای بقاء وضع بهتری خواهند داشت و گروه اول در نهایت از میان خواهد رفت .

شامل 7 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

کارافرن نوع Media

کارافرن

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:66

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

Arrenstance یک اندازه از قدرت یک فیلتر به جمع آوری ذرات نسبتاٌ بزرگ هست. این اندازه از عملکرد یک فیلتر صفلحه ای است که تجهیزات مکانیکی از را محافظت می کند یا پیش فیلتراسیون را انجام می دهد جائیکه راندمان پائین تمیزکاری مورد قبول است.

مقادیر Arrestance توسط آئروسل که یک مخلوطی از گرد و غبار بالدی از استاندارد سیستم فیلتراسیون است تعیین شده اند.

مخلوط گرد و غبار اشدی شامل : وزن ، 72% استاندارد هوای پاک رقیق ، 23% Molacco سیاه و 5% شماره 7 را در ماشینی کنان زمینی آسیاب کرد.

این مخلوط گرد و غبار جهت شمارش انواع زیادی در ترکیب و اندازه در آنهای ذرات هایی که وارد HVAC سیستم ahus می شود طراحی شده اند.

مقادیر Arrestance بنا شده است بر سنگینی گرد و غبار استانداردی ه جمع آوری شده اند. یا در فیلتری که استاندارد وزنی مخلوط گرد و غباری از آرئوسل آن بالا رفته را از فیلترها مقایسه کند.

مقادیر Arrestance بنا شده است بر سنگینی گرد و غبار استا نداردی که جمع آوری شده است یا در فیلتری که استاندارد وزنی مخلوط گرد وغباری از آئروسل آن بالا رفته را از فیلترها مقایسه کند.

مقادیر Arrestance برای تعدادی از فیلتر Media/filters در جدول 3/12 آورده عموماٌ در نوشته ها ، مقادیر arrestance نسبتاٌ بالا هستند و با افزایش دادن دانسیته فیلتر و اندازه فیبر کوچک تر ، افزایش می یابد. اما arrestance بر روی سنگینی تمرکز می کند و برای اندازه ذرات پاک بزرگتر از 10 میکرومتر موثرتر است.

2-کارایی نقطه گرد و غبار

آزمایش نقطه گرد و غبار بعنوان یک شاخص برتر از انجام فیلتر به یک دامنه کلی اندازه های ذرات هر ماده است. آن بکار گرفته شده است که اندازه بگیرد اجرای متوسط به کارایی بالای از فیلترهای extenden-Media و تمیز کننده های الکترونیکی هوا. آن اندازه ها (بطوریکه توسط چگالی نوری تعیین می نماید.) تفاوت های رنگ بری را نشان می دهد که هر دو نمونه های نوار فیلتر فیبر شیشه ای بالا و پائین رودخانه به واحد filter/filtration جمع می شود. کارایی نقطه گرد و غبار از واحد فیلتراسیون درصد کاهشی از چگالی نوری را بیان می کند. نمونه های بالا و پایین را مقایسه کنید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نرم

بدون فالوو کردن حتی یک شخص

بخش فالوور های خود را منفجر کنید ...

با استفاده از این نرم افزار، فالوور های اینستاگرام خود را تا هزاران نفر افزایش دهید و فالوور های کاملا ایرانی و واقعی را طرفدار خود کنید

دوست دارین فالوورهاتون یهو چند برابر بشه؟ دوست دارین پیجتون برند بشه؟ به فالوور زیاد نیاز دارین؟

پس سریعا این نرم افزار را خریداری کنید و طرفداران خود را چندین برابر کنید

این نرم افزار کاملا عملی خواهد بود و برروی گوشی های هوشنمد و رایانه ها در دسترس خواهد بود

و با استفاده از آن می توانید هزاران فالوور کاملا ایرانی و واقعی برای خود جمع کنید.

width=افزایش فالوور های شما به مقدار نامحدود

با استفاده از این نرم افزار، فالوور های خود را به مقدار قابل توجهی افزایش خواهید داد و به بیش از هزاران نفر خواهید رساند.

width=بدون نیاز به فالوو کردن حتی یک نفر

بله، درست خواندید. شما حتی نیازی به فالوو کردن یک شخص نیز نخواهید داشت و با استفاده از این نرم افزار، تمامی فالوور ها برای شما اضافه خواهند شد.

width=سرعت عمل فوق العاده

تمامی سایت های فروش فالوور، بیشتر از یک هفته زمان برای فالوو کردن تعداد درخواستی شما نیاز دارند، اما با استفاده از این نرم افزار، در مدت بسیار کمی فالوور زیادی کسب خواهید کرد.

width=افزایش محبوبیت شما

افزایش فالوور های شما، نتیجه ی مطلوبی برای شما خواهد داشت و افزایش محبوبیت و نتیجه افزایش اعتبار صفحه ی شما را به دنبال خواهد داشت.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه24

فهرست مطالب

دوران رسالت

آغاز نبوّت :

بخش دوم

دعوت به یکتاپرستی:

مبارزه با موسی :

مقدمه

حضرت&zwnj موسی&zwnj (ع&zwnj ) یکی&zwnj از پیامبران&zwnj « اولوالعزم&zwnj » و صاحب&zwnj شریعت&zwnj مستقل&zwnj می&zwnj باشد که&zwnj در زمان&zwnj سلطنت&zwnj یکی&zwnj از فراعنه ی&zwnj مصر به&zwnj نام&zwnj « مفتاح، فرزند رامسس&zwnj دوّم&zwnj ، در حدود 1350 قبل میلاد مسیح&zwnj به&zwnj پیامبری&zwnj مبعوث&zwnj گردید. داستان &zwnj بعثت&zwnj حضرت&zwnj موسی&zwnj (ع&zwnj ) و کیفیت&zwnj تبلیغ&zwnj و چگونگی&zwnj دعوت&zwnj آن&zwnj حضرت&zwnj ، از پرماجراترین&zwnj حوادثی&zwnj است&zwnj که&zwnj در تاریخ&zwnj بشریت&zwnj به&zwnj وقوع&zwnj پیوسته&zwnj و قرآن&zwnj کریم &zwnj نیز در سوره&zwnj های&zwnj متعدد، در ضمن&zwnj آیات&zwnj فراوانی&zwnj ، از چگونی&zwnj برخورد حضرت&zwnj موسی با فرعون&zwnj و درگیری&zwnj های&zwnj او با امتش&zwnj ، یعنی&zwnj بنی&zwnj اسرائیل&zwnj ، سخن&zwnj گفته &zwnj است&zwnj .در این جزوه ما سعی کردیم به بحث و بررسی زندگانی حضرت موسی(ع) در قرآن کریم بپردازیم هرچند ممکن است نگاه ما به آیات بسیار سطحی و ابتدائی باشد

امّا برگ سبزی است تحفه درویش...

این جزوه شامل سه فصل می باشد فصل اوّل لیست آیات قرآن کریم در رابطه با حضرت موسی(ع) در کنار هم جمع آوری شده است فصل دوّم متن آیات و ترجمه آن به تفکیک موضوع های مرتبط می باشد و در فصل سوّم دیدگاه ها و برداشتهای خودمان از آیات را آورده ایم امید است این حرکت مورد قبول خداوند منّان و اهل بیت عصمت علیها سلام قرار گیرد.

در ابتدا از استاد گرامی جناب آقای نظریان و خوانندگان عزیز در خواست می کنیم بخاطر کاستی ها و نواقص این تحقیق که ناشی از عدم تجربه کافی اینجانبان است ما را عفو فرمایند

دوران قبل از رسالت

در نگاه کلی زندگانی حضرت موسی(ع) قبل از رسالت به پیامبری را می توان به شش دوره تقسیم نمود که شامل موارد ذیل میباشد:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:2

فهرست و توضیحات:

مقدمه

روش تحقیق

جامعه آماری

گروه نمونه ونحوه گزینش آن:

نحوه گزینش

ابزار تحقیق

در این تحقیق جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه تنظیمی توسط پژوهشگر با اقتباس از پرسشنامه رومانو ،هدبرگ،ولولیچ طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. در پرسشنامه محقق از قبل سوال ها و پاسخ های مورد نظر را تهیه و تنظیم میکند و هنگام مراجعه در اختیار افراد مورد نظر قرار میدهد در این حالت تمام آزمودنیها سوال های یکسان در اختیار دارند ومو قعیت مشابهی از جهت پاسخ دارند

روش آزمون:

این پرسشنامه حاوی 25 سوال است که چهار ویژگی دوران بلوغ ونوجوانی

یعنی رشد فیرکی 7سوال،رشد عاطفی8سوال،رشدذهنی 5سوال،ورشد رفتاری 7سوال،تشکیل شده است



دریافت‌فایل