تهران فایل

  • ۰
  • ۰

مسابقه رمضان

    1 .  مسابقه روزانه در ربات تلگرام: هرشب راس ساعت 22 یک حدیث در ربات تلگرام به آدرس   https://telegram.me/h_ramazan_botبارگزاری می ­شود که بعد از انتخاب حدیث روز و نمایان شدن فایل­ های متنی، صوتی و تصویری آن، می ­توانید به سوال مطرح شده در همین بخش پاسخ بدهید.     2 .  مسابقه روزانه در سایت: هرشب راس ساعت 21 یک حدیث در سایت حدیث رمضان به نشانیwww.h-ramazan.com   بارگزاری می­ شود که شما با وارد شدن به منوی «شرکت در مسابقه روزانه» به فایل­ های متنی، صوتی و تصویری دسترسی پیدا کرده و به آن سوال پاسخ دهید.
  • فراموش نکنید که برای دسترسی به احادیث روزهای گذشته، می­ توانید به منوی «آرشیو احادیث» مراجعه کرده و تنها، احادیث را مطالعه نمایید.
    3 .  مسابقه پایانی: این مسابقه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می­ شود. تاریخ شروع این بخش از مسابقه 12تیرماه (26رمضان) و اتمام مهلت شرکت در آن 18تیرماه (3شوال) ـ به مدّت یک هفته ـ خواهد بود.  
  • فراموش نکنید! برای شرکت در مسابقه پایانی، تنها و تنها باید از طریق سایت اقدام کنید و ربات تلگرام در بخش مسابقه پایانی غیرفعال است.
  • دسترسی به احادیث برای شرکت در مسابقه­ ی پایانی، از طریق مطالعه ­ی احادیث در منوی«آرشیو احادیث» امکان ­پذیر می ­باشد.
  • در مسابقه­ ی پایانی 24سوال مطرح خواهد شد و سوالات مسابقه ­ی پایانی، به گونه­ ای طراحی شده که از همان 24حدیث در مسابقه روزانه بوده و شماره­ ی هر سوال، منطبق با حدیث آن روز می­ باشد. (مثال: سوال شماره یک از حدیث روز اوّل)
     1.  مهلت پاسخ­ گویی مسابقه روزانه در ربات تلگرام: شما می ­توانید از زمان بارگذاری هر حدیث ـ ساعت21 ـ تا بیست و چهارساعت بعد یعنی ساعت 21 شب بعد در مسابقه شرکت کنید. نشانی ربات تلگرام: H_ramazan_bot     2 .  مسابقه روزانه در سایت: شما می­توانید از زمان بارگذاری هر حدیث ـ ساعت21 ـ تا بیست و چهارساعت بعد یعنی ساعت 21 شب بعد در مسابقه شرکت کنید. نشانی صفحه شرکت در مسابقه روزانه سایت: www.h-ramazan.com/4     3 .  مسابقه پایانی: زمان شروع این بخش از مسابقه از ساعت بیست و یک 12تیرماه (26رمضان) و اتمام مهلت شرکت در آن ساعت بیست و یک 18تیرماه (3شوال) ـ به مدّت یک هفته ـ خواهد بود.     1 .  برندگان مسابقه روزانه ربات تلگرام: هر روز ساعت 12 به قید قرعه به دونفر از شرکت­ کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند، جایزه­ ی نقدی 500000هزارریالی اهداء می ­شود. برندگان این مسابقه در ربات معرفی می­ شوند.     2 .  برندگان مسابقه روزانه سایت: هر روز ساعت 12 به قید قرعه به دونفر از شرکت­ کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند، جایزه­ ی نقدی 500000هزارریالی اهداء می­ شود. برندگان این مسابقه در سایت معرفی می ­شوند.     3 .  برندگان مسابقه پایانی: بعد از اتمام مسابقه­ ی پایانی در روز 18تیرماه تعداد برندگان و جوایز آن­ ها اعلام خواهد شد. جوایز درنظرگرفته شده برای شرکت­ کنندگان در این بخش، شامل: سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس، سکه بهار آزادی، لوازم خانگی و... می­ شود.          



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%86/
  • ۹۵/۰۷/۱۹
  • jooad jooli

نظرات (۱)

سلام ، متشکرم بابت اطلاع رسانیتون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی